środa, 27 października 2010

Słodki Sen Lunatyka

Moja znajoma jest Lunatyczką. We śnie, otwiera oczy, wstaje z łóżka i spaceruje sobie po mieszkaniu. Śmiałem się kiedyś z tego, bo byłem przekonany, że ja tak nigdy się nie zachowuję. Ale z czasem śmiech zmienił się refleksję, czy aby na pewno ja się już przebudziłem? I nagle piorunem dostałem świadomość, gdzieś z głębi mojego umysłu, że od kiedy zasnąłem wcześnie w dzieciństwie nie obudziłem się ani razu. Było mi przyjemnie tak spać i żyć tak, tak żyją inni.
Nic nie przeszkadzało mi wierzyć w to, że skoro wstałem z łóżka, mam oczy otwarte i mówię, to znaczy, że się przebudziłem. Teraz już wiem, że można spać przez lata, udając, że się żyje.

Można gonić całe życie za iluzją stworzoną przez innych. Można cierpieć w poczuciu winy, powtarzając jak mantrę „Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka…”. Można też czekać całe życie na to aż ktoś, da nam to coś  na czym nam bardzo zależy, a jak tego nie da – jesteśmy zawiedzeni, cierpimy, czujemy żal, jesteśmy rozczarowani, jest nam ciężko, a bywa wtedy że tracimy wiarę w coś wielkiego.  Czy warto tak żyć? Jak myślisz czy można to zmienić ?

A teraz wyobraź sobie, że budzisz się szczęśliwy i radosny jak Skowronek każdego ranka, wiedząc, że jesteś wolny od wpływu innych ludzi, od manipulacji Twoimi uczuciami. Bezpieczny na tyle, że już nikt nie potrafiłby Cię zranić. Jesteś szczerze i bezwarunkowo kochany i akceptowany, wolny od lęku straty osoby lub rzeczy?
Byłbyś w końcu jak ten ptak na niebie, prawdziwie wolny, lekki i bezpieczny wysoko poza zasięgiem.

Zobacz jakie to uczucie! Czy chciałbyś mieć taką moc ?
Co by się stało, gdybyś miał szczęście poznać sposób na pozbycie się pancerza, który chroni Cię bezczelnie przed Szczęściem. Gdybyś mógł to zmienić, czy byłoby to dla Ciebie ciekawe?

Wyobraź sobie, że masz już w sobie jasny, nieograniczony umysł, pełen spokoju. Ten spokój sprawia, że panujesz nad każdą sytuacją zawsze i wszędzie. Twój spokój daje Ci nieograniczoną, lekką i swobodną radość życia, która jest w Tobie na stałe. Twoja radość życia i równowaga umysłu naturalnie podnosi Twoje poczucie własnej wartości. Nie potrzebujesz nic dostawać od ludzi, aby poczuć się lepiej, nie musisz podnosić się ich kosztem, a tylko, jak piec kaflowy, oddajesz innym nadmiar swojego ciepła. Wzrasta tym samym Twoje współodczuwanie, empatia dla ludzi i świata. Nawet teraz możesz poczuć to wspaniałe uczucie spokoju i radości.

Jeśli chcesz Sukces może być Twój. Masz już pierwszy krok za sobą. Dalej może być już tylko łatwiej, ponieważ jedyne co musisz zrobić to podjąć decyzję, wziąć ster we własne ręce i nie dać się zepchnąć z kursu na Sukces.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz